Przejdź do stopki

Uchwały 2025 r.

Treść

Uchwała Nr XIV/94/25
Rady Miejskiej w Miejskiej Górce

z dnia 16 lipca 2025 r.

w sprawie zwolnienia dyrektora szkoły z obowiązku realizacji tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych, prowadzonych bezpośrednio z uczniami

Na podstawie art. 42 ust. 6 i ust. 7 pkt 2 w związku z art. 91d pkt 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 986 ze zm.) uchwala się, co następuje:

§ 1. Zwalnia się dyrektora Zespołu Szkół im. Stanisława Mikołajczyka w Miejskiej Górce
w latach szkolnych 2025/2026 i 2026/2027 z obowiązku realizacji tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych, prowadzonych bezpośrednio z uczniami, ustalonego uchwałą Nr VII/48/19 Rady Miejskiej w Miejskiej Górce z dnia 29 maja 2019 r. i uchwałą zmieniającą  Nr XLV/261/22 Rady Miejskiej w Miejskiej Górce z dnia 17 sierpnia 2022 r. w sprawie określenia  zasad udzielania i rozmiaru obniżek tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć nauczycielom, którym powierzono stanowiska kierownicze w szkołach, zasad zwalniania od obowiązku realizacji zajęć  oraz określenia tygodniowej liczby godzin obowiązkowego wymiaru zajęć dla pedagoga, psychologa, logopedy, terapeuty pedagogicznego, doradcy zawodowego i nauczycieli przedszkoli i innych placówek przedszkolnych pracujących z grupami obejmującymi dzieci 6-letnie i dzieci młodsze(Dz.U. Województwa Wielkopolskiego z 2019 r. poz. 5370 oraz z 2022 r. poz. 6118).

§ 2. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Miejskiej Górki.

§ 3. Uchwała podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Wielkopolskiego i wchodzi w życie od dnia 1 września 2025 roku.

 

Przewodniczący Rady Miejskiej

/-/ Zdzisław Goliński

Pliki do pobrania

Uchwala.XIV.94.25.docx 16.85 KB
Uchwala.XIV.94.25.pdf 269.32 KB